Sunday 8 May 2011

Permulaan Cerita

Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia.....

Hai semua blogger....apa khabar...???sihat....???
Saya merupakan pendatang baru di dalam blogger ini....so, saya masih baru lagi baru bab2 blog ini...saya harap blogger2 di luar sana dapat memberi tunjuk ajar pada saya....

Ilham untuk mula2 mbuat blog ini kerana untuk berkongsi luahan hati saya dengan korang semua di luar sana. Cerita Pemilik Hati adalah rekaan saya dengan kawan baik saya iaitu Pinky Ladies yg mungkin kebanyakan blogger di luar sana mengenalinya kerana dia agak popular jgk dgn kaki2 blog ni. Pinky Ladies banyak membantu saya dlm mbuat blog ini.

Tapi.............ini rahsia Cerita Pemilik Hati dan Pinky Ladies aje tau.....
senyap2 je tau ktorg buat blog ini.....kwn2 rumah ktorg xtau lg yg saya ada blog ini.....
saja saya rahsiakan dari diorg.........sebabnya saya belum bersedia lagi untuk bagi tau kat diaorg....
sje nak bagi suprise kat diorang.......hehe........
boyfriend saya sendiri pun tak tau yang saya ada blog.....hihi.....saje tak nak dia tau.......huhu

itu aje lah cerita saya untuk kali ini.......lain kali saya cerita lagi ye.....
maaf la klu cerita saya ini membosankan anda semua....sebabnya saya masih berdebar2 semasa menulis blog ini.....biase la....saye ini jenis darah gemuruh......hehe....tu yang gelabah semacam tu.......hihi

1 comment: